niedziela, 30 czerwca 2013

The Roman Empire - gra na WSoC 2013

Co powiecie na strategię a'la Cezar 3 ( http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=673 ) ? Chcę się nauczyć czegoś przy tym projekcie (jak dotąd, nigdy nie zrobiłem mapy izometrycznej) oraz wysłać grywalną wersję na WSoC 2013 (3-miesięczny konkurs na warsztat.gd). Głównie konkurs ten startuje jutro, lecz już 3-4 dni wcześniej wpadłem na ten pomysł i zacząłem już kodzić.



Na warsztacie (http://warsztat.gd/screen/13716/pierwsi_mieszkancy ) screen zdobył dużą ilość punktów, bo aż ponad 1700, co jest dużym i rzadko spotykanym wynikiem! Oraz została dodana wzmianka w Warsztat Poleca na głównej stronie. Mam nadzieję, że spodoba się Wam gra tak samo, jak ten screen ;)

5 komentarzy:

  1. Właśnie ja też mam zamiar zrobić coś podobnego. Jak zrobiłeś ten widok z góry w małym okienku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi Ci o mini-mapę? Nie zajmowałem się jeszcze nią, dlatego to jest statyczny obrazek (by pokazać, jak HUD wygląda). Aczkolwiek łatwo jest ją zrobić, prawie tak samo jak wyświetlasz całą mapę ;)

      Usuń
    2. Czyli po prostu wgrywasz osobny obrazek? A tworzysz do tego nowe okno?

      Usuń
    3. Na dzień dzisiejszy tak - wgrywam osobny obrazek. I nie tworzę do tego osobnego okna, nie ma takiej potrzeby. Jak zaczne się nią zajmować, to zamiast osobnego obrazka, mapa zostanie wyrenderowana, podobnie jak duża mapa, i wyświetlona na tym miejscu.

      Usuń
  2. Ok. Dzięki za odpowiedź. Zapowiada się fajna (czyt. grywalna) gierka =D

    OdpowiedzUsuń