sobota, 20 października 2012

Rebellious Garden - gra flash! :)

Tak tak, w końcu opublikowałem moją grę Flash :)
Możecie zagrać na: http://seaprogrammers.cba.pl/flashGame.html

Myszką sterujemy naszą "bronią", lewym przyciskiem myszy strzelamy, a naszym celem jest unicestwić jak najwięcej warzyw i owoców ;)


Co do samego Flasha oraz ActionScript 3 - w pewnych momentach wyrywałem sobie włosy. Dosłownie ;) W językach wysokopoziomowych np. C++, ma się swobodę działania. Co przez to rozumiem? Że pakuję sobie obiekty do vectora, w pewnej chwili mogę je sobie wyświetlić, a za parę sekund mogę je usunąć i nie będą się już wyświetlać. Flash natomiast jest inaczej zbudowany, co dla mnie było bardzo dużym ograniczeniem.. ;)
Aczkolwiek, udało mi się napisać taką oto grę. Jak się podoba?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz