niedziela, 6 maja 2012

Litershire

Gra na konkurs skończona ;)
Zapraszam do ściągania, istnieją 2 wersje - z dźwiękiem oraz bez dźwięku.
Linki do ściągnięcia:
[BRAK DŹWIEKU] http://speedy.sh/k6dKD/Gra-na-compo-audio-no.rar
[Z DŹWIĘKIEM] http://speedy.sh/NPVA3/Gra-na-compo-audio-yes.rar

Nie jest to taka typowa platformówka, bowiem nie skaczemy tutaj po platformach, lecz idziemy cały czas prosto - możemy jedynie skoczyć lub zawisnąć. Wszystko po to, aby zestrzelić wszystkich literkowych przeciwników. Do dyspozycji mamy jeszcze 3 bonusy - spowolnienie czasu (tutaj lepsza jest gra z dźwiękiem, więc proponuję tą ściągnąć), zabójcze pociski (pociski 2x mocniejsze) oraz ochrona gracza (nie tracimy życia). Istnieje "dynamiczne niebo" - jest dzień i noc, lecz można to wyłączyć. Istnieją 3 poziomy trudności: łatwy, średni, trudny; na każdym z nich dostajemy odpowiednią ilość punktów za zniszczonego przeciwnika.
To by było na tyle, jeszcze raz zachęcam do ściągnięcia, przetestowania i napisania w komentarzu jak się podoba :)

Gra zajęła 3. miejsce na 16 prac !
(http://forum.warsztat.gd/index.php?topic=24977.135)





7 komentarzy:

  1. No nawet fajna ta gierka:) tylko czemu ta wersja z dźwiękiem aż tyle zajmuje? nie można by było jakiejś większej kompresji zastosować:)
    dodatkowo myślę że samouczek mógłby wyjaśniać całe sterowanie na początku, bo ja osobiście musiałem na czuja obczajać jak się strzela bo wcisnąłem enter;) no i ta smutna minka gdy pisze że jest koniec gry jak ja samemu wychodzę trochę się nie dopasowuje. Ale tak poza tym jest OK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki ;)
    No niestety tyle *.wav waży, a że gra na konkurs była to nie miałem zbyt dużo czasu, aby zobaczyć jak skorzystać z innych formatów. Teoretycznie *.ogg powinno sie odtwarzać, lecz u mnie nie słychać żadnego dźwięku, będę musiał przy tym przysiąść po prostu, tak samo jak z *.bmp, aby używać *.png najlepiej.
    Właśnie chciałem to tak podzielić, żeby nie było za dużo informacji naraz.
    Tak właśnie przeglądam Twój blog i też widze że w programowaniu siedzisz, poczytam sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć :)

    Gratuluje gierki i miejsca na Compo. Niestety moje węże zdobyły tylko jeden punkt, ale nie to się liczy :). Tak z ciekawości się zapytam, ile linijek kodu siedzi w tym projekcie ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak sie zlozylo, ze moj rok urodzenia to ilosc linijek :) Czyli 1996 dokladnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe cóż za zbieg okoliczności:) Ale z linijkami to różnie bywa, zależy ile razy się enter kliknie, ile komentarzy, gdzie się nawias klamrowy daje itp:)
    Co do muzyki to faktycznie przydałoby się to ogarnąć bo minigry powinny zajmować minimalną ilość miejsca. Ale żeby grę samemu napisać, to ciężko ogarnąć wszystko, bo trzeba być dźwiękowcem, to animatorem, to jeszcze fizykiem a i jeszcze jakieś algorytmy trzeba przyszykować... masa roboty a jeszcze jak jest szkoła i inne zajęcia to brak na to czasu...

    OdpowiedzUsuń
  6. A no i doczytałem teraz, Gratulacje za 3 miejsce:) może na przyszłym combo też wezmę udział, tylko muszę moje GUI skończyć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wersja bez dźwięków ma zły link.

    OdpowiedzUsuń