wtorek, 3 kwietnia 2012

SeaEditor2D beta - do ściągnięcia :)

Tak jak powiedziałem, tak też zrobiłem :)

Najpierw zdjęcie, później opis i na końcu link do ściągnięcia.




* Obsługuje 4 warstwy
* Aby wczytywana bitmapa była obiektem, należy zaznaczyć checkboxa "Obiekt?", przezroczysty kolor to kolor rgb 255,0,255
    - W następnej wersji będzie możliwość zmiany kanału alpha
* Rozmiar mapy to 500x500
    - W następnej wersji będzie możliwość zmiany jej rozmiaru
* Wyświetlanie (bądź nie) siatki na mapie
    - Troche zamula przy jej wyświetlaniu (u mnie 600 FPS bez, 100-200 FPS z siatką), więc trzeba to zoptymalizować
* Zapis, odczyt mapy.
* W czasie rzeczywistym (co około minutę?) zapisywana jest mapa "backupMap". Kiedy nastąpi jakikolwiek crash, wyłączenie komputera, cokolwiek, będzie można później tą mapę odczytać - a więc nie stracisz swojej mapy .
    - Usuwana jest ona przy wyłączeniu edytora (w normalny sposób).
* Swobodne dodawanie kafelków
    - Na razie max 43, w następnej wersji zrobię suwak, a co za tym idzie, będzie można dodawać więcej kafelków
    - Musiałbym dodać też usuwanie tych kafelków
* Regulowany rozmiar pędzla (rozmiar 50 to automatycznie cała mapa)

# Całkowita obsługa obiektów, tj. swobodne ich ustawianie zrobię w następnej wersji :)

5 komentarzy:

  1. Całkiem, ale z linkiem dojebałeś...
    1. Dałeś gotowe hiperłącze (po co kopiować?)
    2. Ten blog znają praktycznie tylko programiści, także gdyby nie wiedzieli co z tym zrobić to by ich tu nie było ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Działa? A to dobrze, u mnie trzeba skopiować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Edytorek bardzo fajny. Jednak uważaj na CBA - nie masz index.html (znaczy masz, ale pusty, a szkoda), to mogą Ci stronkę zamknąć.

    Tekstury z CGtextures? Z daleka gorzej wyglądają, ale pewnie blisko jest OK.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aa dzięki za ostrzeżenie :)
    Hm kiedyś na forum na warsztacie ktoś dał linka do tych teksturek ;p

    OdpowiedzUsuń