niedziela, 31 sierpnia 2014

Zmiany, Brainfuck i Asembler

Najpierw "mały" update w Eksperymencie! Od ostatniego czasu wprowadziłem do gry wiele zmian. Cienie, dynamiczną pogodę - wiatr, deszcz, mgłę i błyskawice, różnego rodzaju obiekty w tym wrogów, wybuchy i inne cząsteczki, tryb skradania się i biegania, całe menu, i inne rzeczy, których tutaj nie wymieniłem. Wszystkie napisy wczytywane są z pliku, dzięki czemu można łatwo tłumaczyć grę na inne języki (muszę dodać jeszcze obsługę polskich znaków). Następnym razem nagram film :)


Jeszcze dużo zostało mi do zrobienia.. Postanowiłem dodać do gry parę elementów rpg np. questy od różnych bohaterów oraz  mam zamiar dodać drzewko technologiczne/umiejętności. To już zobaczycie, mam nadzieję, w filmie :)

Oprócz tego nauczyłem się języka Brainfuck oraz jestem w trakcie nauki Asemblera. Dlaczego akurat te języki? Z czystej ciekawości oraz żeby nie stać w miejscu - cały czas trzeba się rozwijać :)


Do następnego wpisu! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz