wtorek, 13 sierpnia 2013

Android? Tak! :)

Mam dla Was dwie nowości. Pierwsza, to taka, że zaprezentuje Wam screena z nowych funkcjonalności w The Roman Empire. Zmieniłem tryb budowy farm w stosunku do oryginału. Nad samym menu jeszcze pracuję.


Druga nowość jest dla mnie ważniejsza. Zainteresowałem się tworzeniem gier na Androida, i tak o to, pracuje nad nową aplikacją. Na telefony z androidem. Czyż to nie wspaniałe? ;)
Na początku chciałem pisać w Javie używając jakiegoś silnika, ale wpadłem na Corona SDK. W wersji darmowej można pisać gry w LUA (więc nowe doświadczenie!) i jest limit przychodu z aplikacji. Dla mnie wystarczający jak na razie.


Co do samego LUA, na początku ciężko było mi się przyzwyczaić. Jak dla mnie, LUA to połączenie języka Pascal (zamiast klamer jak w C, są słowa then, end, itd.) i JavaScriptu. Jednakże nawet dobrze pisze się w tym aplikacje.

Do następnego wpisu! ;)

2 komentarze:

  1. Zamierasz przenieść "The Roman Empire" na Androida?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby to ciekawe, tylko sprawa tyczy się grafiki - musiałbym, lub jakiś grafik, stworzyć ją od nowa, bo ta posiada prawa autorskie ;)

      Usuń