niedziela, 30 grudnia 2012

Szczęśliwego Nowego Roku !

Jutro nie będzie mnie przy kompie, dlatego życzę wszystkim moim czytelnikom Szczęśliwego Nowego Roku ! :)

Macie jakieś postanowienia, przemyślenia na nowy rok? Piszcie w komentarzu :)

Tymczasem, w mojej strategii online dużo się zmieniło. Dodałem m.in. HUD, cienie, Launcher napisany w C#,  nowe cząsteczki, zmieniłem grafikę roślin, dodałem więcej budynków. Grafika dróg i wody jest zrobiona byle była, więc się jeszcze zmieni.




To co? Do zobaczenia w roku 2013 ! ;)

6 komentarzy:

  1. A kiedy będzie można pobrać grę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Publiczne beta-testy będą już niedługo :) Jak zaprogramuję w grze "główny cel", wtedy gra będzie udostępniona.

      Usuń
    2. aha a czy beta będzie w styczniu do pobrania.

      Usuń
    3. A to zajefajnie, gra szykuje się bardzo dobrze,niech gra idzie nadal w dobrym kierunku...

      Usuń
  2. a któż to jest autorem tak wyszukanej, oldschoolowej grafiki? chciałbym zainwestować w ten projekt

    OdpowiedzUsuń