niedziela, 19 lutego 2012

Galactic Blood

Na pomysł nowej gry wpadłem już wcześniej, lecz dopiero dziś zacząłem go realizować :)
Na screenie widać iskry od strzału w ścianę naszego statku kosmicznego, bohater ma animacje itd, ręka jest "ruchoma", gwiazdy się przesuwają - nasz statek przecież leci ;)
Te czerwone 'coś' na ścianie, to przyciski, są jeszcze zielone. Być może ich grafika się jeszcze zmieni, będą otwierać drzwi.
A no właśnie, grafika jest wykonana przeze mnie ;)


(Kliknij na obrazek, aby go powiększyć)


Jak sie Wam podoba? :)

UWAGA. Do gry wkradł się błąd, pewnie go widzicie - otóż kwadratowe 'słońce' :) Błąd wynika z tego, iż zwykle pracuje na dużym tv, i obraz jest ciemny, więc tam ta planeta była jak najbardziej okrągła, lecz na zwykłym monitorze tak nie jest :( Ten błąd graficzny usunę ;)

12 komentarzy:

  1. Widzę że projekt za projektem robisz:) to u góry po lewej to minimapa?
    Mógłbyś zrobić te słońce po prostu na przeźroczystym tle - dorobić tylko efekt świecenia, albo samej kuli i by było.
    Ogólnie projekt fajny tylko musiałbyś zrobić dobre AI i można grać coś w stylu: "8 pasażer Nostromo":)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu nie lubie robić ciągle tego samego, a przy okazji ucze sie nowych rzeczy, nowych rozwiązań ;)
    To w lewym górnym rogu to HUD, tzn na razie sama grafika :)
    No zobaczy sie, bo teraz te słonce to porazka...
    Postaram sie jak moge ;)
    Ogólnie widze, że od czasu do czasu odwiedzasz mój blog, wiec no, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nmz;),ano zaglądam co tam kombinujesz i statystyki Ci nabijam:)
    Mógłbyś także zrobić jakieś układy logiczne, żeby można było robić własne konstrukcje elektroniczne, chociaż to już pewnie trochę większy stopień trudności. Ale np. fajne by było zrobienie jakiejś kamery, czy czujnika ruchu, albo nawet wieżyczki automatycznej.

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie ciekawy pomysł, na razie sie skupie na samej fabule oraz AI wrogów (zrobiłem na razie grafikę robota, planuje może potwora jakiegoś), a później dorobi sie różne bajery :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciśnij to Gangster Life, pozaczynasz i nie kończysz ;)
    co z edytorem?

    iskry źle odskakują (na wszystkie strony, po kafelkach nie powinny chyba latać).

    powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Robie i tą platformówke, gangster life, edytor itd.. Tylko robie wtedy, gdy mam na to ochote, nie robie tego na siłe, bo nic z tego nie wyjdzie :)

    Do edytora wystarczy warstwy dać ;) Początek jest i tylko zabrać sie teraz do tego musze... ;p

    Teraz to poprawiłem i iskry po kafelkach nie latają ;)

    Dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to biorę się niedługo za strategię, zrobię coś w stylu ruskiego generala i herosa i będę cisnął w AI:)W sumie jak już o edytorze mowa to jakbyś dodał do edytora możliwość zapisu mapy albo do txt albo do xml i udostępnił dodawanie własnych tekstur to z chęcią bym go przetestował:D

    No i czekam na update Galactic`a:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapis mapy jest, wczytanie też, mapy jak i projektu (zapis kafelkow i ich ID, czyli takiego projektu), kafelki takze mozna wlasne dodawać :)
    Dobra, zrobie te warstwy i wrzuce tutaj linka na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ok:) dorzuć tylko jeszcze jakąś dokumentację jak odczytać konkretne informacje z mapy w swojej aplikacji;D

    PS: masz dobrze ustawiony czas na swoim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  10. No okej okej, wszystko będzie ;)

    Hm..właśnie tak patrze i chyba nie :o ale oj tam ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak tam postęp nad edytorem?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powoli idzie, na dniach sie pojawi. Wybaczcie, ale dużo nauki w szkole mam, a jak wiadomo, trzeba dobrze zdać 3 gimn, żeby do liceum sie dostać. Oprócz tego egzamin gimn ;)

    OdpowiedzUsuń