No i o to, po paru dniach kodzenia, edytora można już używać. Do oficjalnego wydania jeszcze mu dużo brakuje, ale da się już tworzyć mapy :)
Kafelki z łatwością można dodawać, na razie maksymalnie tylko 43, ale zmieni się to, jak dodam suwak :p Rozmiar pędzla także jest regulowany.
Do usłyszenia! :)
gtkmm? :D
OdpowiedzUsuń@up Allegro5 ;]
OdpowiedzUsuńhttp://img1.uploadscreenshot.com/images/orig/2/3102205496-orig.jpg zgadnij kim jestem ;p
OdpowiedzUsuńTak, Allegro5 :)
OdpowiedzUsuń@up: hm...po prostu nie zgadne.. Shibitos -.-
mógłbyś dodać jeszcze eksport do formatu xml:)
OdpowiedzUsuńPomyślę, choć wydaje mi się to dodatkową całkowicie rzeczą, ze względu na to, że edytor będzie zapisywać mapy w formacie *.Smap, i dodatkowo tworzyć plik *.h z wczytywaniem i wyświetlaniem mapy (tu pod Allegro5, lecz wystarczy zmienić 1 linijkę by pisać pod inną biblioteką). A jeżeli ktoś C++ by nie używał, to zapis pliku zostanie starannie opisany, by bez problemu można było napisać swoją funkcję do wczytywania mapy :)
OdpowiedzUsuńAle taki zapis, nawet jako dodatkowa opcja, byłby czasem przydatny. Xml jest obsługiwany frameworkowo np. w .NET, nawet Android go posiada więc sporo roboty by było z głowy dla użytkowników takiego edytora:)
OdpowiedzUsuńNo to zobaczymy co mi się uda napisać :) Dodam to do listy TODO ;)
OdpowiedzUsuńok:) a tak właściwie planujesz zrobić edytor tylko do terenu? czy będzie także możliwość dodawania budynków, potworów etc?
OdpowiedzUsuńOczywiście, że będzie możliwość dodawania różnych obiektów :) Po prostu będzie wiele warstw, warstwy terenu (kafelki) oraz warstwy obiektów (układanie będzie "swobodne") .
OdpowiedzUsuń